29 Eylül 2010 Çarşamba

Lon-don yıkamak ne kadar zormuş arkadaş!



Ve geldim sonunda gurbete..öyle bir geçtiki zaman bir anda kendimi bu ecnebilerin arasında buldum..tofaş şahin yok, kokoreç yok, ağzına edeyim yok napıcam ben:(

Ve en önemlisi yurt odasında tek başıma yaşamak. şu an omzumda gitar otururken demin duş aldığım banyodan sular usulca sızıyor odaya. brand new gıpgıcır odanın içine etmeyi bir günde becerdim..

Hele ki dha çamaşırhaneyi bulamamak! ah ulan! lan don yıkadım lan don! hala omuriliğim ağrıo ne kadar zormuş arkadaş lavaboda bu işi yapmak. milletde parti yapıoruz sanıyor. lan bak birdaha söyleyeyim don yıkadım lan az önce hala şoktayım.

Kaptık kap kacağı geldik buralara. stay heavy london I'm coming.:)

18 Eylül 2010 Cumartesi

İşkence Çorbası




ya 18yıldır şu evde yaşıyorum ben böyle bir facia görmedim arkadaş.. sebze yemek zorunda olduğum günler dahil.

herşey babamın evde işkembe çorbası yapma fantazisi ile başladı. şu an bu yazıyı bile tek elle yazıyorum çünkü mutfakda işkembe pişiyor ve bütün ev inanılmaz derecede BOK kokuyor. ben böyle birşey görmedim lan tamam öküzün tekiyimde bana ahır ortamı yaratmak hiçde akıllıca bir fikir olmadı bence.

evde yürürken limon kolonyası fısfıslayarak adım atabiliyoruz. burdan tüm duyarlı ahaliye sesleniyorum evde her boku yiyin ama böyle bir bok yemeyin. çok sakıncalı.

lezzetlimi olur lezzetsizmi olur bilemem ama ortalığı bok götürüyor bu kesin.

haydi afiyet olsun; yıkık bir burun, baş ağrısı ve en içten dileklerini bize şu an iletmekte olan komşular.

15 Eylül 2010 Çarşamba

Yansıma

Küçük bir parçanın büyük umutlarıydık biz.
Varolduğundan beri habersiz nefes alan.
Kenarda bekleyen.
Bazen gözlerini yumarak kendini sıkan.
Garip umutlardık biz.
Güneş doğduğunda büyüyen.
Gecenin karanlığında ruha karışan.
Ama asla küçük bir parçaya ait olduğunu unutmayan.
Aldığı nefesi hor görmeyen umutlardık biz.
Baktığı zaman umudu gören.
İçine serinlik gelen umutlar.
Ama nefes alamayınca..yok olan.
Bir anda.
Çekip giden asi umutlardık.
Geçmişdede şimdide..
Biz siyah ışığın değdiği umutlardık.
Asla parlamayan.

11 Eylül 2010 Cumartesi

Kolonya

bayram bitti.. "nasılsın, sen nasılsın, sağol bende iyiyim" muhabbetleri bir sonraki bayrama kaldı..

edindiğim izlenimler şöyleki bir grup kan bağı olan insan bir araya geliyor kombinasyon hesapları o anda devreye giriyor..

ilk taşı ortamın en büyüğü atıyor ee nasılsın diyor? o anı bir kayanın dağdan aşağı yuvarlanma anıyla özdeşleştirebiliriz..o andan sonra geri dönüş yoktur.. ve bir hal hatır sorma furyası başlar bi anda..öyle bi özgüvenle sorulurki bu sorular her derde çare vardır..

ve bu fasıl atlatıldıkdan sonra asıl cinnetlik kısım gelir 25yaş ve altına.. Eeee kaça geçtin sen? şu güne kadar kaça geçtiğimi tutturan bi akrabama rastlamadım rastlarsam plaket yaptıracağım şerefsizim..

öyle sıcak bir ortam vardırki çaprazlama soru trafiği adeta gözleri şaşı eder..

ve en sonunda sorulardan bunalmışken o gelir..avucunuza dökülür..sanki sizi bekliyormuşçasına..sizi kucaklarcasına.."kolonya"..

yanında bide çikolata gelir ama yok ben almim derseniz işte sıçış anı burasıdır..çikolatayı tutan sert bir bakış atar hele birde diet yapıyorum derseniz sıçış x 1000 olur..çikolatayı tutan içinden itneye bak bi çikolata yemekle bi bok olucak sanki der. ama gülümsemesini hemen takınır o suratına..

umarım herkesin bayramı iyi geçmiştir ahali herkese selam ola...

10 Eylül 2010 Cuma

Gecikmiş Doğum Günü Hatıratı




selam naber?..pasta var istermisin çiklotalı hemde. üstünde dünden kalma mum delikleri var. üstüne afiet dün doğum günümdüde:) nasıl geçti diye soruyosan üf süperdi la. iyiki şu salona striptiz direklerini yaptırmışım harika oldu ya. dönen, zıplayan kaçan of daha neler neler..hele şu köpük makinasını harbi iyiki almışız ya!!! resmen şampanyada yüzdük baba..

yemedinmi? yemedin?

aslında doğumgününe özel epic yazı yazacaktım halbuki..

bütün gün başağrısından kılımı kıpırdatamadım. bi elimde kolonya diğer elimde sıcak havlu meditasyon yaptım bütün gün. bi ara kafamı yatağın kenarına düzenli aralıklarla metronom hesabı vururken buldum kendimi. usta o ne biçim bir ağrıdır ya kamyon kasasına döndü beynim.

doğumgünümdü dimi. bu yaşıma geldim daha niye bu dünyaya geldiğimi bilemedim. ama daha yapacak çok şeyin olduğunu biliyorum. bidaki doğumgümüne 10 gün kala ağrıkesici içmeye başlıcam birdaha böle olmasın diye. halada ağrıyo yani. neyse doğumgünü diyordum. iyiki doğmuşmuyum bilmiyorum ama yaşamanın güzel olduğunu biliyorum. en azından 22 koca yılda buna bastı kafam.

iyiki varsınız sağlıcakla kalın dostlar!..

Bu arada striptiz direği falan yok ha cidden.sonra yarın kapıda bi orduyu görmim kanka naber çok özledik seni diye.direk mirek yok. köpük makinasıda yok tabi git banyoda köpüklen lan!!!

5 Eylül 2010 Pazar

Kirlenmesin Abi?!

Hoşgeldin naber..geç otur şöyle..yok yok ayakkabı kalsın..ora değil lan sağa geç..heh..ee naber nasılsın? dur ben söyleyeyim. şimdi arkadaş bu soruya çeşitli varyasyonda cevapların olabilir. bu çok doğal..seçenek 1 nolsun abi iyiyim diyosan içten pazarlıklısın, despotsun ve ne bilim çok dağınıksın. seçenek 2 iyiyim sen nasılsın diyosan pozitif enerji senin bünyeye fazla gelmiş sarhoş olmuşsun arkadaş. seçenek 3 abi kötü ya diyosan hemen kafein lazım sana acil bir şekilde. seçenek 4 abi bildiğin gibi çoluk çocuk diyosan canımsın aile insanısın cansın hele birde 3 çocuk varsa dimi..ve seçenek 5 abi ayakkabıyı çıkarmadımya huzursuz oldum kirlenmesin ya ortalık diyosan işte sen aradığım kişi sensin zeki, çevik ve vicdanlı. evet gerçekten.

2 Eylül 2010 Perşembe

Neden durdurulduğunu biliyorsun değil mi?




mükemmel bir günün başlangıcı ne olabilir? kahve? sucuklu yumurta? veya Kim Kardashian'ın yatağa kahvaltı getirmesimi? hayır. güne mükemmel başladığınızı hissettiğiniz an trafikde egosu yüksek polisimizin sizi durdurmasıyla başlar. camı indirirsiniz noldu lan diye polis eğilir sizi neden durdurduğumu biliyorsunuz heralde diye ilkokul öğretmeni edaysıyla ufak birde fırça çeker. sittinsene çift yönlü olan yolun 6ay önce göt kadar bir tabelayla tek yöne düşürülmesi Türk milletine koyarmı vızır vızır geçiyoruz tabiki. bugün o yola hain bir pusu kurmuşlar ve çatır çatır ceza kesti egosu yüksek polis abilerimiz. neyse işlem bitti abilerle vedalaştık ve her zaman bedavaya geçtigim yerden 62 tl ödeyerek daha bir zevkle daha bir gururla geçtim. sizde biliyorsunuzki para verilerek elde edilen şeyler her zaman bambaşkadır. bambaşka.