31 Ağustos 2010 Salı

Işığa Doğru Gel



naber? beni soruyosan iyi olsaydım bu yazıyı yazmazdım birazdan anlıcaksın. geç otur şöyle sana bir şey sorucam. bak şimdi böyle bi koridor düşün bembeyaz. sağdaki kapı bütün hayal ettiklerine açılıyor soldaki ise hayatın sana sunduğu ve sunmayı planladığı talihsizlikler. hangisini seçersin diye sormuyorum zaten. ben sana anlatayim nasıl oluyor. çalışıyor didiniyorsun yıllarını harcıyorsun sağdaki kapının anahtarı için. elde ediyorsun büyük bir erdemle kapıya yaklaşıp kapıyı açıyorsun. içeri bi giriyorsun içerisi bomboş sadece bir kasa var üstündede not: anahtar soldaki kapının içinde. yani hayat senin üstünden geçmeden ııııııhhh olmaz istiosan dilini dirseğine değdirebil ne olursa olsun o kapıdan girecen diyo. o kasayı tekmeleyip üstüne benzin döküp yakıp ateşe veresim var benimde. ne yapacauk şimdi? Jim Carrey'in bi filmi var Aman Tanrım diye. benim olay aynı o olay. talihsizliklere, şanssızlıklara bi cevap aramaya çalışıyorum. aynada alnıma bakıyorum yazmıyo arkadaş. bulamıyorum. peki ama neden. sürahiden su içiyorum, imla kurallarına uymuyorum, yüksek sesle müzik dinliyorum diyemi. veya yanlış aynadamı bakıyorum alnıma. bazende rahat ol lan diyorum gel gidelim alayına. hatta şu anda da diyorum siktiret gel gidelim alayına. nerdenmi? o bembeyaz koridor vardıya sağında solunda kapısı olan. gel hadi geriye dönüyoruz güneş gözlüklerini alıp öyle gidelim ışığa ve alayına.

30 Ağustos 2010 Pazartesi

standart

ulan yine sinirlendim ya..öyle böyle değil..hesapda soramıyorum kimseye..yani anlamıyorumki bu "talihsizlik" olayının bi çıkar yolu yokmudur. evet soru işareti koymadım koymuyorum ulan uymuyorum kurallara. standardın dışına çıkmak bu kadar ürkütücü olmamalı.

19 Ağustos 2010 Perşembe

Zorunlu korna dersi.



Müzisyenlik.. Ses çıkaran birşeyi yetenek ile birleştirip harika ezgiler çıkarmak dimi? Evet. Hatta bizim ülkemizde 13-14 milyon müzisyen var. Bunu biliyomuydun? Çünkü ülkemizde 13-14 milyon araç varmış trafikde. Ve araçlardada mükemmel bir müzik aleti "korna". Kimi zaman uyarı amaçlı kimi zaman küfür amaçlı (çoğu zaman) kullanılan sinir bozucu zımbırtı. Heleki yeşil ışık yandığında saniyenin binde birinde daaat die kornaya asılanlar yokmu. Canımsınız. Heleki bugün bakıyorum dikizden arkaya resmen gözler kitlenmiş ışığa bi el kornada. Sanki 100metre koşuya çıkacak pezevenk. O an inadına 3-4 saniye bekleyip kalktım. Fırsat olaydıda inip o korna girsin sana diye bağırarak gidip camını indireydim. Asla insana vurmak yok heleki trafikde olurmu öyle şey. Ha ama o da araçdan inerse dökelim asfalta 5 duyusunu. Kornaya hayır arkadaş akli dengesi yerinde olanların araçlarına takılsın.Bu nedir ulan.

18 Ağustos 2010 Çarşamba

Borumu lan?! Karpuz bu.



Bugün baya bir önemli bir statü kazandığıma inanıyorum. Şöyleki Türk aileleri sinerjisinde evde karpuz seçen, karpuz alan olmak acaip bir statüdür. Borumu lan öyle herkes karpuz seçemez onu bırak ne haddine yani..Evde ya baba yada onunda üst mertebesi olan dede falan seçebilir karpuzu o derece yani. Ve ben bugün gittim kendim seçtim getirdim. O bi saat içerisinde adeta 10 yıl büyüdüm, saygınlık kazandım ve kendime acaip bi güven geldi. Borumu lan incelik ister bu işler akıllı ol! Bende artık bir karpuz seçiciyim egom harika..

14 Ağustos 2010 Cumartesi

Depresif Kurban Sahip 2010 Tanıtımı

Büyümek istemiyorum ulan. Şiddetle istemiyorum. Sorumluluk istiyor en başta. Onuda istemiyorum. Yani düşünsene değişiyorsun ya öyle bir değişiyorsunki geçmişindeki herşeyden kopmak sana normalmiş gibi geliyor. Dayanmak zorundaymışsın gibi bir ortam yaratılıyor ama ya dayanmak istemiyorsan? Aaa ama hayat böyle napıcaksın diceksin eminim ama ulan zor ya hakaten zor insan olmak zor yani. Neyse siktiret.

Geçenlerde netten baya dinlememe rağmen gittim kurbanın son albümünü aldım destek olsun diye. Böyle birşey olamaz ya abiler uçmuş, bitirmiş olayı ya. Sözleri vokalleri davulları gitarları harikulade. Zaten davulun mükemmel olması gayet doğal ama vokal Deniz abinin bu albümdkei vokalleri Türkiye'nin en iyisi bence. Öyle vokaller varki bi ton farklı notayı aynı şarkı içinde peşpeşe saydırıyor sözlerinde etkisiyle beraber acaip mükemmel birşey çıkmış ortaya helal olsun.



Rifflerde şahane olmuş hakkaten mix desen öyle şahaneki harbi dünya standartında birşey dinlediğini hissediyorsun. Hem sert hem insan canlısı gayet başarılı. Yanlız acaip bir konuya kafayı taktım. İfrit adlı parçanın SOAD parçalarından adını zikretmeyeceğim birtanesine aşırı derecede öcellikle introsunun benzemesi talishsizlik olmuş yani ne bilim telif vermişlerdir belkide almak için ki hiç sanmıyorumda yani kurban gibi bir grubun bunu farketmemesi böyle bi risk alması çok garip üstüne birde klipde bu parçaya çekilmiş çok büyük bir hata bence. Yani albümde babalr gibi parçalar var gidip SOAD'a benzeyene klip çekmek çok şaşırtıcı. Ama diğer bütün parçalar hakkaten onlarca kez dinlenmeye değer helal olsun sözler, vokaller herşey çok başarılı gerçekten keyif alıyor insan gerçi benim ne haddime bu söyleidkleirm ama olsun vatandaşın sesi diyelim. Helal olsun. Albümdeki 11 parça şöye sıralanıyor:

1. Hakim
2. İfrit
3. Güneş
4. Soykıran
5. Sahip
6. Yobaz
7. Son Emir
8. Das Motiv
9. Mesih
10. Misafir
11. Ateş Var Mı?

4 Ağustos 2010 Çarşamba



Baktığın heryerde kendini görmeye çalışma
O yaşadığın anıları baştan hayal etmeye uğraşma
Kendini kaybettiğin her an
Taşıdığın yükler altında ezilmemek için haykırırken
Anlayabileceğin tek şey
Neden olduğun hayatın saçma parçacıklarıdır
Sen inkar etmesende yüzüne vurulur hep
Israr etsende temiz olmak için
Ne olursa olsun sen. Sen pişmansındır. Felaket.

3 Ağustos 2010 Salı

Jack Daniels.

Boktan şeyler yaşamamanın en boktan kuralı boktan şeyler düşünmemek galiba. Yani şöyleki hayatın boktan bi şekilde ilerliyorsa galiba suçlusu sen oluyorsun yani. Ben naptımki lan diyorsan asıl o zaman s.çtın demek oluyor bu teze göre. Yani hertürlü aynanın öbür tarafında sen görünüyorsun başka bir suçlu görünmüyor. "Benim suçum neydi lan ne yaptımki lan böyle oldu" da diyemiyorsun haliyle. Yani bir nevi hayat devlet dairesi gibi. Git getir diyor en alasından getiriyorsun olmamış diyor, yapıyorsun uğraşıyorsun tamam şimdi oldu diyorsun yok arkadaş diyor seni, sürüm sürüm süründürmeden nah alırsın diyor. İşin kötüsü rüşvette veremiyorsun iyimi. Eğerki bu olayın isyan aşamasına geçtiysen eyvah eyvah yani. Hepten contayı yaktın demektir. Ama yani baya uzun süredir contalardan duman çıkıyor olmasına rağmen iyi götürdüğümü düşünüyorum en azından yoldan çıkmamış gibi rol yapabiliyorum bu iyi bi level bence. Eğer bütün bunlara salla ya diyorsan tek birşey kalır geriye söyleyecek. Jack Daniels.